Tuesday, 15 September 2015

7 fakta menarik tentabg ESP

Harini kita main no 7 je ye.. Hahha mentang2 mama suka seven.. Nasiblah kau nak! Asal fakta je 7.. Tak lebih tak kurang... Lagipun tulih banyak2 panjang2 pon bukan korang baca semua kan.. Hikhik fitnah la pulak ^^



1. Esp boleh jadikan korang awet muda (semestinya kena rujuk gambau diatas^^).. Bagaimana? Dengan kandungan Asid Amino dalam nya amat penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain2..<<<--- ambil secara konsisten dan kerap adalah kunci kepada awet muda.

2. Baik untuk hormon! Sebabnya kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya sama dengan hormon wanita. Ianya membantu mencegah risiko osteoporosis, merendahkan paras kolestrol dan sakit jantung.

3. BAik untuk prostat! Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser.

4. Bagus untuk kulit remaja! Esp meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

5. Pembekal tenaga! Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, cegah migrain, insomnia dan tekanan.

6. Membaiki pigmentasi! Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, kedutan dan kesan2 penuaan.

7. Membaiki memori! Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan ransangan.

Bestkan? Semua mantop! Dalam satu tong tu.. Macam2 kesannya..

Cuba se tong baru tau naa

Bulan ni promo..

Beli 6 percuma 1

Beli 2 5% diskaun!

Tele/WA NOW

Sakila